הדוגמן המדובר בארצות הברית: יואל וייסהאוס חסיד סאטמר

חברת אופנה פרוצה במיוחד בשם 'אמריקן אפרל' מארה"ב, הצליחה לעורר עניין כאשר בצעד לא שגרתי בחרה בדוגמן חסיד סאטמר שייצג את החברה • מישהו באמריקן אפרל חזר בתשובה? ככל הנראה לא, מקווים שלפחות הדוגמן (חרדים)

שושי מילר | כיכר השבת |
"יואל הוא איש פשוט עם חוצפה": הדוגמן החסידי יואל וייסהאוס (צילום: מתוך אתר החברה )

חברת אופנה פרוצה במיוחד בשם אמריקן אפרל, החליטה לעשות באז תקשורתי בדרך לא שגרתית, ובניגוד לקמפיינים של החברה שם בדרך כלל רואים מחזות פריצות, נראה בקמפיין האחרון חסיד סאטמר, היימשע ומזוקן במיוחד בשם יואל וייסהאוס (32).

לא ברור איך הבחור החסידי הסכים להצטלם לקמפיין חברת האופנה, שכאמור היא מפרסמת תמונות תועבה בשלטי החוצות שלה ובאתר האינטרנט.

וייסהאוס הוא סטודנט באוניברסיטת ברגן בניו ג'רזי, משם הוא נשלף כאמור לקמפיין הדוגמנות. מנהלי הקמפיין לא התפשרו על פחות, ובראיונות הם מדברים על וייסהאוס כעל חיה אקזוטית: "הוא חסיד אמיתי, דובר יידיש מברוקלין. יואל הוא איש פשוט עם חוצפה".

"מדובר בבחור מוכשר ביותר אשר מייצג את עצמו בבית המשפט מפני שאינו יכול להרשות לעצמו להחזיק עורך דין בתביעה, אשר טרם הסתיימה". עוד נכתב כי "ליואל יש מבטא מפני שאנגלית היא לא שפת האם שלו, אבל הוא מתאמץ היום ללמוד לכתוב ולקרוא באנגלית".

נציין רק, כי חוץ מהשטריימל, כל הבגדים שלובש יואל הם של אמריקן אפרל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר