באמצע השבת: לשכת יעלון עדכנה כתבים בנוגע לרמטכ"ל הבא

לשכת שר הביטחון עדכנה עיתונאים במהלך השבת באשר לבחירת הרמטכ"ל הבא. גורם בלשכה ל"כיכר השבת": "ההחלטה כבר הייתה בחוץ והיה צריך לעשות סדר לאנשים" (ברנז'ה, עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
השר משה יעלון (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

עדכון לכתבים דוחה שבת? כתבים צבאיים של כלי תקשורת שונים עודכנו במהלך השבת על ידי לשכת שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, לגבי ההחלטה למנות את גדי איזנקוט לתפקיד הרמטכ"ל הבא של מדינת ישראל. כך אישר גורם בכיר בלשכת יעלון במענה לפנייה של "כיכר השבת".

כתבים צבאיים דיווחו כבר במהלך ליל שבת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה (בוגי) יעלון החליטו על מינויו של אייזנקוט לתפקיד הרמטכ"ל הבא של ישראל. בשל הדיווחים השונים בכלי התקשורת, בחרו בלשכת שר הביטחון לעדכן את הכתבים בהודעה לפיה במוצאי שבת תצא הודעה רשמית שהאלוף אייזנקוט נבחר לרמטכ"ל.

גורם בכיר בלשכת שר הביטחון הסביר ל"כיכר השבת" כי "לא יצאה הודעה רשמית בשבת אלא עודכנו הכתבים מאחר וההחלטה כבר הייתה בחוץ והיה צריך לעשות סדר לאנשים". הגורם סבור כי ההודעה הייתה חשובה ולא ניתן היה לחכות עד צאת השבת: "זה משהו שהיה בלתי אפשרי לא לסדר אצל האנשים".

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הקפדנו על כך שההודעה הרשמית תצא במוצאי שבת".

זו אינה הפעם הראשונה שלשכת שר הביטחון 'מסתבכת' עם טענות לחילול שבת. לאחר סיום מבצע "צוק איתן", התראיין שר הביטחון לכלי התקשורת בראיון ששודר בעיצומה של השבת. יעלון פרסם קודם כניסת השבת ברשתות החברתיות כי התראיין לשלושת ערוצי הטלוויזיה המרכזיים בישראל ואף הזמין את האזרחים לצפות בראיונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר