רץ ברשת: מחווה לאריק איינשטיין בחתונה חרדית

סרטון שרץ ברשת, מציג תיעוד מחתונה חרדית אליה הגיע הדיווח על מותו של הזמר הישראלי אריק איינשטיין. הזמר באירוע נראה מנגן באותן דקות את שירו של איינשטיין 'עוף גוזל' (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

הזמר החרדי ביצע מחווה לזמר אריק איינשטיין? בסרטון שרץ ברשת החל מליל אמש (שלישי), שעות לאחר מותו של הזמר הישראלי-חילוני אריק איינשטיין, נראה זמר חסידי כשהוא מבצע את שירו של איינשטיין "עוף גוזל".

על פי התיאור שצורף לסרטון שעלה לרשת הוואטסאפ, ומאוחר יותר גם לפייסבוק ולאתר יוטיוב, במהלך החתונה החרדית, כשנודע כי איינשטיין הלך לעולמו, ביקשו החוגגים להקדיש לזכרו את אחד השירים היותר מזוהים עמו.

צפו בסרטון:

כזכור, לאחר שהתלונן על קוצר נשימה, פונה אמש איינשטיין לבית החולים, כשבמהלך הנסיעה מצבו הדרדר וצוות מגן דוד נאלץ להעניק לו עזרה נשימתית. איינשטיין אושפז, והרופאים ניסו לבצע בו ניתוח בכדי להציל את חייו, אולם נאלצו להודיע על מותו.

שתי בנותיו של איינשטיין חזרו בתשובה ונישאו לאפרים ושלום - שני בניו של הרב אורי זוהר. גם רעייתו אלונה ז"ל חזרה בתשובה.

ח"כ אלי ישי (ש"ס), ספד לאיינשטיין ואמר: "הוא היה יוצר ייחודי שידע את שפת העם כולו, צר לי על לכתו. תרומתו של אריק אינשטיין לעולם השירה הישראלית הייתה ייחודית, יצירותיו ימשיכו ללוות את המדינה עוד שנים רבות קדימה. צר לי על לכתו ותנחומי למשפחתו".

בהלוויתו שנערכה היום בתל אביב השתתפו אמנים רבים כמו גם מעריצים שהגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה. הרב אורי זוהר ספד לו ואמר: "היית אנוס גמור, חיית בעולם של טוב, לא יכולת להבין את הרע, עשית טוב לכל עם ישראל כי אתה בנאדם, מתוך השירים ראו את הנשמה שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר