הקיצונים משתולללים? אנחנו אשמים!!!

לא יעזור לפרנסי העיר לגמגם היום בתקשורת שהמשטרה יכולה לעשות את מלאכתה כנגד פורעי החוק, עליהם לעשות מעשה ולצאת בגלוי ובצורה הברורה ביותר במבצע של ממש למיגור התופעה ומיצוי הדין עם אותם פורעים מפרי חוק גם אם זה אומר להתעמת עם עסקנים שבמילא לא מכירים בחוקיותם של הפרנסים (חרדים)

ירוחם אסטרייכר | כיכר השבת |

מזה מספר שבועות שאנו הציבור החרדי, מצויים תחת מתקפה משוללת רסן מצד התקשורת הכללית, בעיקר במה שנתפס בשם "הדרת נשים מהמרחב הציבורי".

ההתקפות הפכו למין תחרות בין כלי התקשורת מי יהדר בהידור רב יותר בסיפור על הדרה חמורה יותר של אשה מהמרחב הציבורי ע"י חרדים.

כלהקת זאבים צמאים לטרף הם אורבים בכל מקום אפשרי ותרים אחר אשה מודרת שתביא להם כתבה מהודרת, ובאם לא מוצאים את מבוקשם הם דואגים לייבא אישה ברת הדרה, או לחילופין מוצאים מתנדבים מדירים כדי שיהיה מה לשדר במסגרת המתקפה על המגזר החרדי.

אין ספק שהעניין עבר כל גבול ויצא מפרופורציה, עד שברחבי העולם ישנה תחושה שבישראל לא מרשים לנשים לצאת מהבית אלא מורעלות ברעלה כנועות וצייתניות.

הדבר מקומם מאוד, בעיקר כי כולנו יודעים שלמעשה מדובר בקבוצה ידועה אשר מחפשת את אותן כותרות וכל חפציהם זה להשליט פחד, טרור ומעשי וונדליזם על מי שלא נוהג כמותם, כאשר הסובלים העיקריים ממעשי הקיצוניות והאלימות שלהם שהיא אגב לא רק כלפי נשים, הם כלל המגזר החרדי.

ואם מישהו צריך לקום כנגדם ולזעוק חמס זה לא אנשי התקשורת החילונית צמאי הדם שרק מחפשים את האדם אשר יאיר לפיד של שנאה נגד חרדים ומיד ילכו אחריו כסומא באפילה, תוך שהם מלעיטים את העם היושב בציון בכמויות של פחד מפני השתלטות איראנית חרדית על המדינה אותה בנו בידיהם, מי שצריך לזעוק כאן חמס אלו פרנסי המגזר החרדי שטוענים שמדובר בקומץ אבל לא מוקיעים את הקומץ הזה מהמחנה.

היכן הם אותם פולמוסניקים אוחזי קולמוס אשר יודעים לצעוק מעל כל במה אפשרית על כל עוול שנעשה לדידם למגזר? היכן הם אותם עיתוני דעת תורה שיודעים לתקוף "נערי שוליים" חרדים המתנהגים לא לרוח העיתון אותו הם מייצגים? איפה הם אותם מסבירנים של המגזר החרדי שיודעים מה טוב לנו ומה מוטב לנו?

אותם קיצוניים באים בשם הדת והתורה ומבזים תלמידי חכמים אשר לא הולכים בשיטתם ומפעילים טרור של ממש על מי שלא נוהג כמותם.

על פי תורתם הכתובה בפאשקווילים, מצווה היא על גברים, לירוק על אשה ברחוב, לטענתם זהו חיזוק וביסוס גדרי הצניעות.

על פי השקפתם אשה היושבת בקידמת האוטובוס ראויה שיעמדו מולה שורת גברים קנאים ויפזזו לפניה בקריאות שיקצע, האם זוהי דרך התורה?

אין ספק שמידת הצניעות היא מידה חשובה אשר כל הידור וחיזוק בה ראוי להערכה, ובודאי שציבור שלם שעל דעת עצמו עולה לאוטובוס ויושב בהפרדה מלאה למרות שאין כל חיוב הלכתי שכזה, זהו דבר מהודר ונאצל, אולם לכפות את הדבר על אחרים בצורה שמגיעה להלבנת פנים והרמת יד על חבירו? וכי מי זה מתיר לעבור על עבירה דאורייתא של בין אדם לחברו בשם הידור בצניעות?

והרי כבר שנים ידוע שאנשים מסוג זה לא נעצרים וכל מטרתם היא השתלטות והקצנה שלא כתובה בתורה, שעוד הרבה לפני ההפרדה באוטובוסים כללה אלימות פיזית או מילולית נגד מי שלא זז מדרכם כולל נגד רבנים מהמגזר שלהם והם ממש לא נותנים לעובדות הלכתיות לבלבל להם את ההשקפה הטהורה המופצת על גבי קירות העיר.

כך עם השנים הם הפכו מקומץ צעקני הפועל בעיקר בקרב מחנם לקבוצה גדולה שהולכת ותופסת תאוצה ומפילה חיתתה על כלל המגזר ולא בוחלים באמצעים.

אבל כל זמן שציבור שומרי התורה לא יקום ולא יפעל בעצמו כנגדם, כל זמן שהתקשורת החרדית תעניק להם הסכמה שבשתיקה, כל זמן שלא נקום אנחנו בציבור החרדי ולא נצא נגדם בהוקעה גורפת וחד משמעית על כך שהם משחירים את הרוב הדומם והשפוי שבדרך כלל עסוק בטרדות היום יום, הרי זה כהסכמה לדרכם ולמעשיהם!

לא נוכל לבוא בתלונה לאיש על הסתה פרועה נגדינו בעוד אנו נותנים מקלט לאותם פורעי חוקי התורה, לא נוכל לזעוק חמס על ההתקפות נגדינו בזמן שמתוכינו עולים עשבים שוטים ורקובים העושים ככל העולה על רוחם כביכול בשם התורה ומקבלים מאיתנו הסכמה שבשתיקה.

ידוע שלא עכברה גנב אלא חור גנב, כל זמן שאנו ניתן להם את האופציה להמשיך, הם ימשיכו בשלהם.

במשך שנים חלק מאיתנו, כולל פרנסי העיר בית שמש, לא רק שלא נלחם בהם, אלא לצערי אף חיזק את ידם וממש גידל וטיפח אותם עד שהפכו למפלצת לא נשלטת כגולם הקם על יוצרו ולא ניתן לעצירה.

לא יעזור לפרנסי העיר לגמגם היום בתקשורת שהמשטרה יכולה לעשות את מלאכתה כנגד פורעי החוק, עליהם לעשות מעשה ולצאת בגלוי ובצורה הברורה ביותר במבצע של ממש למיגור התופעה ומיצוי הדין עם אותם פורעים מפרי חוק גם אם זה אומר להתעמת עם עסקנים שבמילא לא מכירים בחוקיותם של הפרנסים.

רק לאחר שנטפל בעצמינו בנגע הפושה במחנינו, רק אז נוכל להפנות מבט החוצה ולהשיב מלחמה שערה ולדרוש מהתקשורת הכללילת לבוא ולסקר את הנעשה במגזר אבל לא את הנעשה בשולי המגזר אלא את הרוב הדומם והשפוי נעים ההליכות אשר נוהג בצניעות ואצילות ובהחלט מהווה סמל ומופת שיש מה ללמוד ממנו.

הערת הכותב: אני תושב בית שמש שחי בשלום עם כלל האוכלוסיה משני עברי המתרס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר