הרב אזרחי הרגיע את הנוסעים במטוס: "אין מה לדאוג"

בזמן שנוסעי המטוס ששב לנחיתת חירום בארץ חששו לגורלם, ראש ישיבת "עטרת ישראל" אמר לתלמידיו כי אין להם ממה לפחד: "כתוב 'שלוחי מצווה אינם ניזוקים' ואין לנו מה לדאוג" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: שוקי לרר)

עולם הישיבות עקב בשעות הבוקר (ראשון) המוקדמות בדאגה רבה אחר נחיתת החירום של מטוס אל-על שעשה את דרכו לטורנטו שבקנדה ושב על עקבותיו לאחר תקלה שהתגלתה במנועיו. שהותו של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי על סיפונו של המטוס בדרכו לגייס כספים לטובת תלמידי הישיבה תרמה עוד לדאגה.

מקורביו של ראש הישיבה מספרים בהתפעלות כי בעוד הנוסעים הרבים "זעו על מקומם מתוך בהלה רבה וחלקם אף נתקפו בחרדה ופאניקה, הרי שהגרב"מ אזרחי ישב כשהוא שלו ורגוע לחלוטין". לדבריהם, לא היה ניכר כלל כי הינו מתרגש מהמהומה ששררה מסביב.

המטוס שנחת נחיתת חירום (צילום: רשות שדות התעופה)

"כתוב בגמרא 'שלוחי מצווה אינם ניזוקים' ואין לנו מה לדאוג" אמר ראש הישיבה בשלווה מוחלטת. חלק מהתלמידים בישיבת "עטרת ישראל" אף טענו בהתפעלות כי הנס התרחש בעקבות "כוח תורתו והתמדתו של ראש הישיבה הידוע כמי שמשים ימיו ולילותיו להגות בתורה ומפרשיה".

בתוך כך, מציינים מקורביו של הגרב"מ אזרחי כי בעקבות האירוע החריג שהתרחש הבוקר, דחה ראש הישיבה את נסיעתו לשבוע הבא כשבמהלך ביקורו ייפגש עם נגידים, אישי עסקים תומכי תורה למען החזקת המוסדות בראשותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר