לא עוצר באדום

הרב אמנון: ש"ס יסיעו את הגר"ע בשבת כדי להצליח

אין גבול: הרב אמנון יצחק תוקף את מקורבי הרב עובדיה יוסף, ורומז כי האירוע המוחי שעבר הגר"ע יוסף מבויים. לדבריו, אנשי ש"ס מסוגלים לחלל את השבת בכדי להצליח בבחירות. לדבריו: "שלושה עיתונים חרדים, לא התפתו ולא כתבו בכלל, כי הם חושבים שזה היה מבויים בשביל להצליח במפלגה" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום: חדשות 24)

ר' אמנון יצחק ממשיך במתקפה חסרת תקדים נגד תנועת ש"ס המונהגת על ידי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף.

כמו בשיעוריו הקודמים טען הרב יצחק כי הוא אינו נגד מרן הרב עובדיה יוסף אולם במתקפה נגד תנועת ש"ס.

הרב יצחק התייחס לטענות שהופנו בסוף השבוע (מוצ"ש) על ידי מקורבי הרב עובדיה יוסף, לפיהם מרן הגר"ע יוסף לקח באופן אישי וקשה את האמירות של הרב יצחק נגדו.

הרב אמנון יצחק אמר במהלך הרצאה שנשא: "אמנם שלושה עיתונים חרדים, לא התפתו ולא כתבו בכלל, כי הם חושבים שזה (הארוע מוחי שמרן הגר"ע יוסף עבר ק.ר) גם היה מבויים".

"הם (בני ביתו המסורים של הגר"ע יוסף ואנשי ש"ס ק.ר) מסוגלים גם להסיע את הרב בשבת בשביל להצליח במפלגה" אמר הרב אמנון יצחק.

ר' אמנון ניסה להוכיח את הטענה שאנשי ש"ס מסוגלים לחלל, חס ושלום, את השבת ואמר: "מאיפה אני יודע?, היינו בנהריה בשבת, אז יודעים שם שסגן ראש העיר הוא איש ש"ס, היה אוטובוס בחנייה בשבת על 'אדום לבן', אתם יודעים על 'אדום לבן' בשבת אין פיקוח עירוני, מגיע פקח עירייה שלא עובד בשבת, במיוחד מהבית, יהודי, על קטנוע עושה דו"ח לאוטובוס שיש עליו שלט 'כח להשפיע', שאר המכוניות שחנו באדום לבן לא עושה להם, מפלגה דתית? להחזיר עטרה ליושנה?".

הרב הפנה את הדברים הקשים נגד תנועת ש"ס.

כזכור, לפני כשבוע התפרסם מכתבו של הרב אברהם שלמה לייבוביץ, לפיהם הגראי"ל שטיינמן הורה לרב יצחק שלא לתקוף את ש"ס.

הרב ליבוביץ כתב במכתבו: "נכנסתי למרן ראש הישיבה שליט"א וסיפרתי על חילול השם הנורא שיכול לצאת ואף על פי שמרן שליט"א אינו מתערב בבחירות כאמור לעיל בקשני לומר לך (לר' אמנון יצחק) לא לדבר נגד ש"ס ולא נגד הרבנים ח"ו אלא "תתמקד במצע מפלגתך" ובסוף בקשני תעשה שלום".

מקורב לגר"ע יוסף: דברי הרב אמנון שברו אותו

הדברים שגרמו לתגובתו החריפה של הרב יצחק ודבריו הקשים נגד תנועת ש"ס הם דבריו של אחר מבני ביתו של הגר"ע יוסף ל'כיכר השבת' לפיהם דברי הרב אמנון יצחק פגעו בגר"ע יוסף.

כזכור, אמש אמר מקורב לבית מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף: "בליל שבת שהה בבית בסעודה ראשונה שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס, יש כאלו שחושבים שהרב לא מעודכן בכל פרט שקורה בנושאים הציבוריים, בני ביתו של הרב שמוסרים עצמם ימים ולילות למען מרן ובריאותו לא רצו לספר לו את כל מה שקורה עם הרב אמנון יצחק, אבל בשבוע האחרון הרב התחיל לשאול והרב שמע מאלו שנפגשו איתו את כל מה שהרב יצחק אמר עליו".

"אתמול הרב שוב התעדכן בכל מה שקורה עם הרב אמנון יצחק, הרב שמע את מה שהרב יצחק אמר, שכביכול מרן מאור ישראל לא מצוי בכל הפרטים, ושהרב עובדיה כאילו מדבר איתו דרך הלווין ולא נותנים לו לפגוש אותו, הרב אמר "איך אומרים כאלו דברים, אני בעצמי אמרתי שאני לא רוצה לפגוש אותו".

"היה ניכר שהרב לקח את זה מאוד מאוד ללב ואין ספק שזה מה ששבר את גב הגמל, וקרה מה שקרה לצערנו"

"כשהרב שמע את כל זה, הרב כינס את כל בני המשפחה וסיפר סיפור על רבי עקיבא איגר, שבתקופתו בני העיר של רבי עקיבא איגר אמרו שאי אפשר לסמוך על איזה פסק הלכה שלו, מכיוון שהוא כבר זקן והבן שלו רבי שלמה איגר 'מסובב אותו' ואומר לו מה לעשות, ואז רבי עקיבא איגר לקח את הדברים מאוד קשה, פתח את ההיכל ובכה, ואמר רבונו של עולם על תורתי אני מוחל אבל אתה על תורתך אל תמחל, ובסוף היה שאותם אנשים נענשו בצורה מאוד קשה וחמורה, זה הסיפור שהרב סיפר".

"מייד אחרי זה הרב אמר לנו 'אני לא רוצה לספר את הסיפור הזה ברבים, כדי שאנשים לא יחשבו שאני משווה את עצמי לרבי עקיבא איגר', אנחנו ששמענו את הדברים הבנו מה הרמז שהרב העביר לנו, ולמה הוא הדגיש את המשפט 'על תורתי אני מוחל אבל הקב"ה לא מוחל על תורתו" אמר המקורב למרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף.

כזכור, אמש מסר מנהל בית החולים 'הדסה עין כרם' שם מאושפז משעות הבוקר מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף הודעה לכלי התקשורת, והודיע על מצבו הבריאותי של הגר"ע יוסף לאחר האירוע המוחי שעבר.

"בשעות הבוקר (שבת) הגיע אלינו הרב עובדיה יוסף לאחר שחש בחולשה, בדיקות מקיפות שנערכו לרב העלו כי קרוב לוודאי הרב עבר ארוע מוחי קל מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר