פרשת הסחיטה בנתיבות

הרב במעצר הבית; כואב לי על ביטול התורה בהפגנות

הרב יורם אברג'ל, הנמצא במעצר בית בגבעת שמואל, זוכה לביקורי בית מפוליטיקאים, רבנים ואישי ציבור רבים העולים לרגל לדירה בה הוא שוהה. הרב אברג'ל, החשוד בסחיטה באיומים, אמר למבקרים כי "כואב לו על ביטול התורה בהפגנות ובהתגודדויות", הרב קרא לתלמידיו "שבו ולמדו תורה" • צפו בתיעוד ענק (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מזוז עם הרב אברג'ל, הערב (צילום: אבי פלח )

שחרור הרב אברג'ל למעצר בית: ראש ישיבת 'כיסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז הגיע הערב (ראשון) לחזק את ידיו של המקובל רבי יורם אברג'ל, החשוד בסחיטה באיומים והטיית הבחירות בנתיבות ושוהה בימים אלו במעצר בית בגבעת שמואל.

במקביל, הגיעו הערב גם יו"ר ש"ס אריה דרעי והיו"ר לשעבר ח"כ אלי ישי בכדי לחזק את ידי הרב אברג'ל.

הרב אברג'ל אמר למבקרים אותו: "אני דורש לנהוג כבוד גדול למשטרת ישראל העושה את עבודתה ובערכאות המשפטיות, כואב לי על ביטול התורה בהפגנות ובהתגודדויות, שבו ולמדו תורה".

בימים האחרונים, נשמעו קולות בקרב מקורבי הרב על כך שש"ס הזניחה את הרב אברג'ל ולא הביעה בו תמיכה, כעת מתברר כי ראשי ש"ס מחזקים את ידי הרב ועומדים מאחוריו.

תלמידי הרב אברג'ל מפגינים, אמש (צילום: קובי ישעיהו)

ביום חמישי האחרון, במהלך כנס נציגי הרשויות המקומיות של ש"ס, אמר ח"כ דרעי כי: "התלבטנו מאוד, התייעצנו כיוון שמדובר פה בדיני נפשות, מה אנחנו אומרים לעשות, לזעוק? בעצה של הגאון הרב שמעון בעדני הוא החליט לחכות, גם היום שוחחתי עם הגאון הרב משה מאיה ולאחר מכן דיברתי עם אחד מגדולי עורכי הדין בארץ וגם הוא אמר שכדאי לחכות, אני לא רוצה לפרט הלאה".

"אבל בכל זאת" הוסיף דרעי: "חייבים אנחנו לחזק את ידיו, אחד מגדולי מרביצי התורה בדור שלנו, במסירות נפש, ואנחנו מתפללים ומחזקים את ידיו וידי המשפחה, שמהר מאוד יחזור לביתו וימשיך להרביץ ולהגדיל תורה ושהאמת תצא לאור מהר, יותר מזה אני לא לומר בכדי שלא לקלקל".

מוקדם יותר קרא הרב אברג'ל לתומכיו שלא להשתמש באלימות כמחאה על מעצרו: "להימנע מהפרות סדר ומהפגנות אלימות נגד המעצר. תעסקו בלימוד התורה ותפילה" אמר הרב אברג'ל.

הצלם אבי פלח, תיעד את ביקורי הרבנים והפוליטיקאים אצל הרב יורם אברג'ל. צפו בתיעוד נרחב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר