חבר-הכנסת דני דנון: "להכניס את אחמד טיבי הבוגד לכלא"

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ דני דנון, יגיש את הצעת החוק שלו להדחת ח"כ מכהן מהכנסת, לועדת שרים, על רקע התבטאותו של חבר-הכנסת אחמד טיבי למען שהידים: "טיבי בוגד במדינת ישראל, ואמירותיו מסיתות לטרור - להוציאו מהכנסת וישר להעבירו אל מעבר סורג ובריח", אמר דנון (פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ דני דנון, יגיש את הצעת החוק שלו להדחת ח"כ מכהן מהכנסת, לועדת שרים, על רקע התבטאותו של טיבי למען שהידים: "טיבי בוגד במדינת ישראל, ואמירותיו מסיתות לטרור - להוציאו מהכנסת וישר להעבירו אל מעבר סורג ובריח", אמר דנון.

לדבריו, טיבי חרג מגבולות חוק החסינות, כאשר תמך במאבק מזויין נגד מדינת ישראל, על ידי עידוד ישות עוינת לפעול נגד המדינה בעזרת שהידים.

מהות החוק החדש הינו שבעזרת רוב של 80 חברי כנסת, יהיה ניתן להרחיק ח"כ מכהן מהכנסת: "כל אזרחי שראלי שהיה מתבטא בצורה שבה טיבי התבטא היה נשפט ונכנס לכלא על הסתה לטרור. בחסות הדמוקרטיה מדינת ישראל הכניסה תומך טרור לשערי כנסת ישראל, והגיע הזמן להחזיר את טיבי למקומו הטבעי בפרלמנט ברמאללה", אמר דנון.

לדבריו, הצעת החוק שלטיבי אשר נותנת כבוד לרוצחים בכנופיות ערביות שניסו למנוע את הקמת מדינת ישראל, על ידי הגדרתם כלוחמים מעודדת מאבק אלים נגד ישראל: "הצעתו הבוגדנית של טיבי נבלמה בנשיאות הכנסת, ומהווה המשך ישיר לקו החבלני שמנהל טיבי נגד מדינת ישראל, בחסות ובמימון הכנסת. היום טיבי מעודד שהידים, ומחר יברך ארגון טרור על פעולותיו נגד מדינת ישראל. חייבים לעצור את האבסורד הזה לפני שיהיה מאוחר מידי", אמר.

נאום השאהידים

כזכור, טיבי שיבח את המחבלים המתאבדים בכנס לרגל "יום השאהיד". וכך אמר טיבי - חבר בכנסת ישראל: "בהיסטוריה של העמים ובמאבקיהם השהיד הפלסטיני הוא שיא התפארת - אין ערך נעלה יותר מאשר השאהדה (מוות למען אללה). השהיד הוא זה אשר פורץ דרך ומשרטט בדמו את המסע לחירות ושחרור".

לדברי טיבי, שעמד על דוכן הנואמים כשכפייה על כתפיו, "השהיד הוא סמל המולדת. אני רוצה להציע ברכות לאלפי השהידים במולדת ובניכר, וברכות לשהידים שלנו ושלכם (הרש"פ) בתוך הקו הירוק, אלה שהכובש רצה שיכנו אותם מחבלים בעוד שאנחנו אומרים שאין דבר נעלה יותר מאלו שמתו למען המולדת. אותו כובש הוא הטרוריסט האמיתי ובישראל הוא נחשב לגיבור, או לשר בממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר