הרב ד"ר ישעיהו רוטר ז"ל, התמוטט ונפטר בביתו

אבל ברשת: מייסד והבעלים של אתר האינטרנט 'רוטר. נט' התמוטט הלילה בביתו שבחיפה, ולאחר מאמצי החייאה כושלים, נקבע מותו. הרב ד"ר ישעיהו רוטר, בן 59, למד בפוניבז' ובחברון, והיה קצין בצה"ל. כיהן כרב קהילה בשכונת נווה שאנן בחיפה והיה משיא זוגות דרך ארגון 'צהר', ובמשך כ-15 שנה, ניהל את אתר הסקופים שפרץ דרך בעולם הפורומים. הלוויתו בשעה 12:00 בחיפה

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הרב ד"ר ישעיהו רוטר ז"ל (צילום: אתר רוטר)

ברוך דיין האמת: בחיפה, נפטר הלילה (רביעי) הרב ד"ר ישעיהו רוטר ז"ל, כבן 59, מייסד והבעלים של אתר האינטרנט הוותיק 'רוטר.נט', לאחר שלקה בדום לב בביתו.

בשעות הלילה, מעט לפני חצות, הוזעקו כונני ההצלה לבית בשכונת נווה שאנן בחיפה, בשל דיווח על מחוסר הכרה. כונני מד"א שהגיעו למקום, פתחו במאמצי החייאה ובפעולות מצילות חיים, אך המאמצים כשלו ורופא נאלץ לקבוע את מותו.

המנוח נולד בשנת תשי"ג בחיפה, בבחרותו למד בישיבות "פוניבז'" בבני-ברק ו"חברון" בירושלים, לאחר נישואיו הוסמך לרבנות על-ידי הגר"מ פיינשטיין זצ"ל.

בנוסף, שירת בחטיבת שריון והיה קצין בצה"ל, עם השנים סיים דוקטורט בפילוסופיה יהודית באוניברסיטת בוסטון, וסיים תואר ראשון ושני במנהל עסקים.

כיהן כרב קהילה בשכונת נווה שאנן בחיפה, היה משיא זוגות דרך ארגון 'צהר', ושימש כר"מ בישיבה התיכונית 'יבנה' בחיפה במשך למעלה מ-20 שנה.

בשנת 1997 הוקם אתר הסקופים והחדשות 'רוטר.נט' על-ידי נועם רוטר, בנו של ד"ר ישעיהו רוטר, ונחשב לאתר פורץ דרך בתחום הפורומים והסקופים שהגיעו ישירות מהציבור.

גולשי האתר קיבלו בהלם מוחלט את מותו של הבעלים הפופולארי, שהיה כותב תחת הניק 'ניצן אור', ומתקשים להיפרד מדמותו אותו העריצו.

אחד מעיתונאי האתר, shaulc, נפרד מהרב רוטר, וכותב כי "מי שהכיר את כתיבתו החדה וחותכת כסכין, התקשה להאמין שהאיש העדין והרך זה אותו אדם מהכתיבה השנונה והמחמירה".

"הרב רוטר נתן דרור למחשבותיו, אמונותיו ולא פעם נלחם בחריפות מרובה בעד רעיונות שהאמין בהם, נגד עוולות, נגד שקרים ונגד רמייה. הוא לא עשה הנחות לאיש, גם אם היה זה ראש ממשלה. הרב רוטר שהיה איש ארץ ישראל מובהק, נחרד מכל מחשבה על נסיגה, גירוש או חורבן ונלחם בשצף קצף נגד כל תבוסה או איבוד ריבונות", כותב shaulc.

"הרב היה "אדמור" אף לחילוניים רבים", הוא מוסיף, "שראו בו מורה דרך ומצפן ואין ספק שזו אבידה גדולה לעם ישראל. יהי זכרו ברוך".

המנוח הותיר אחריו את רעייתו וחמישה ילדים. הלווית תצא בשעה 12:00 מבית הכנסת 'שארית ישראל', רחוב אילת בשכונת נווה שאנן, חיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר