מרגש: סעודת החתונה של בניה שראל הי"ד

הערב, הייתה אמורה להיערך החתונה של בניה שראל הי"ד, שנהרג במהלך המבצע הצבאי ברצועת עזה. חבריו, הרימו תרומה לארגון חסד שיערוך סעודה לעניים במקום החתונה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
רב-סרן בניה שראל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

אירוע מרגש מתקיים בשעות הצהריים (חמישי) בעמותת "כרמי העיר" בראשות הרב יהודה אזרד - סעודת החתונה לחייל שנפל ברצועת עזה, בניה שראל הי"ד.

באחת הקרבות האחרונים ברצועת עזה, בתקרית הרפיח, נפל מפקד פלוגת הסיור של גבעתי בניה שראל, בן 26 שהיה מאורס לגלי ניר, והערב הייתה אמורה להתקיים חתונתם.

ל"כיכר השבת" נודע כי חבריו של שראל ביקשו לעשות מעשה לעילוי נשמתו הטהורה של שראל הי"ד, ופנו לעמותת "כרמי העיר" ובקשו לתרום את כל המתנות שהם התכוונו להעניק לחתן והכלה ביום חתונתם, ובמקביל לערוך "סעודת חתונה" לעניים שמידי יום באים לסעוד בסניף בירושלים.

הנזקקים שהגיעו הצהריים לאכול את ארוחת הצהריים הופתעו לגלות שהשולחנות ערוכים כמו באולם אירועים, אך הם לא ידעו במי מדובר וזה בשל הרצון שהדבר יישאר בסוד.

בשלט שהוצב במקום נכתב: "ביום זה הייתה אמורה להתקיים חתונת המפקד הנערץ גיבור ישראל הי"ד. שנפל על משמרתו ומת על קידוש ה'. ביום בו רינה הפכה לקינה. וקול מצהלות הפכו ליגונות".

"לעילוי נשמת נשמתו הטהורה והזכה. במעשה החסד תראו נחמה. יהי רצון שמעשי החסד והצדקה הנעשים כאן בבית "כרמי העיר" יעמדו לזכותו ולעילוי נשמתו", נכתב.

פנינו לארגון "כרמי העיר" לבקשת תגובה, אך אלו סרבו בטענה כי לבקשת המשפחה הם לא מתייחסים לנושא.

במהלך ההלוויה ספדה לו ארוסתו גלי ניר: "אין לי דרך לנסות ולהסביר לך את הכאב שלי. ערב לפני שנפלת דיברנו שיחה ארוכה, שיחה אופטימית וצחקנו. אמרת שמחר הפסקת אש ושתוכל כבר להתקשר שוב. אתמול בבוקר אמרו לי שאתה בטח בחוץ. שלחתי לך הודעה ב-9:30 שאני מקווה שאתה מרגיש טוב יותר, וכמה שאני אוהבת אותך, אבל אני לא יודעת אם ראית אותה.

"אני רוצה להגיד לך תודה על שלוש השנים הכי טובות בחיים שלי. תודה על האמת שלך, תודה שנכנסת לי לחיים, שלימדת אותי כל כך הרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר