קוריאה הצפונית: חוק חדש מחייב להסתפר כמו המנהיג

שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, החליט כי כל הגברים בארצו יחויבו להסתפר בדיוק כמוהו, זאת כאשר עד עכשיו, הורשו הגברים לבחור תספורת מבין עשרה תספורות בלבד (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לונדון וקירשנבאום עם תספורת "קים" (צילום: מתוך הפייסבוק של "לונדון וקירשנבאום")

חוק חדש בקוריאה הצפונית מחייב את כל הגברים במדינה להסתפר בדיוק כמו השליט, קים ג'ונג און. כך מדווחים מספר כלי תקשורת בעולם.

במדינה, שנקראת "הרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה", שורר שלטון דיקטטורי נוקשה, כאשר כולם מחויבים לציית להוראות הממשל, שעובר מאב לבנו.

אם עד היום הורשו הגברים במדינה לבחור תספורת מבין עשרה תספורות שונות, כיום יחויבו הגברים להסתפר אך ורק בדומה לתספורת השליט.

אגב, לנשים במדינה ניתנת האפשרות לבחור תספורת מבין 18 סגנונות תספורת שונים. בנוסף, גברים בני 50 ומעלה מורשים לגדל שער עד אורך שבעה סנטימטרים בלבד.

צמד העיתונאים ירון לונדון ומוטי קירשנבאום מערוץ 10, העלו לרשת תמונה סאטירית בה הם נראים עם תספורת "קים" - תספורת הדומה לתספורת של שליט קוריאה הצפונית.

בעבר שידרה הטלוויזיה הממלכתית במדינה שידרה קמפיין נגד תסרוקות ארוכות, בטענה שמדובר בחיקוי של "אורח החיים הקפיטליסטי המערבי". על פי הקמפיין, תסרוקת קצרה ומוקפדת היא "סממן חיצוני לצניעות, לבריאות ולהיגיינה".

לפני כשנתיים, תרגם ביטאון מפלגת השלטון בסין בטעות כתבה סאטירית, שהיללה את המנהיג. הכתבה החמיאה לתסרוקתו של קים: "פניו עגולים ונאים להחריד, קסמו נערי ותסרוקתו קצרה". בכתבה הוא הוצג כ"שובר הלבבות מפיונגיאנג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר