אלמנת הרב טברסקי הי"ד: הוא נפטר בקדושה ובטהרה

באשי טברסקי, אלמנתו של הקדוש הרב משה טברסקי הי"ד, שנרצח בטבח בבית הכנסת בהר נוף, סיפרה בניחום אבלים שערך בביתה ראש העיר ניר ברקת, כי בעלה נפטר בקדושה וטהרה: "בדיוק באותו בוקר הוא הלך למקווה. הוא נפטר עם הטלית והתפילין, אחרי קריאת שמע ובאמצע 'שמונה עשרה'" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
האלמנה באשי טברסקי (צילום: באדיבות המצלם)

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיע הערב (שבת) אל בתיהם של קדושי הר נוף, שנרצחו בטבח הנורא בשבוע שעבר בבית הכנסת של קהילת "בני תורה", וניחם את האלמנות והיתומים.

באשי טברסקי, אלמנתו של הרב משה טברסקי הי"ד, סיפרה לראש העיר כי בעלה נרצח בקדושה וטהרה. "בעלי קדוש. הוא תמיד אמר שאין לנו שאלות. אנחנו יודעים דבר אחד - בעלי נפטר בקדושה וטהרה".

לדבריה, "הוא הלך באותו בוקר למקווה, למרות שלא תמיד הלך למקווה לפני התפילה, אבל באותו בוקר הוא הלך למקווה. הוא היה עם טלית ותפילין, אחרי קריאת שמע ובאמצע שמונה עשרה. הוא נפטר בקדושה וטהרה".

הקדוש הרב משה טברסקי הי"ד

האלמנה סיפרה: "היה אדם שהתפלל בקומה השנייה בבית הכנסת. הוא שמע רעשים וירד לקומה הראשונה, והוא ראה בדיוק את המחבל עומד עם אקדח על יד בעלי".

בימים האחרונים הגיעו אל בתיהם של קדושי הר נוף ברחוב אגסי אלפי בני אדם, רבנים ואישי ציבור בכדי לנחם את ארבע האלמנות ו-25 היתומים והיתומות.

כאמור, הערב ביקר במקום גם ראש העיר ניר ברקת שאמר לבני משפחות הנרצחים כי "ירושלים באבל קשה ומייסר. הר נוף לא תהיה יותר לעולם אותה שכונה שקטה ורגועה כמו לפני הפיגוע".

ברקת הוסיף, "בכוחות משותפים ובעזרת השם נשמור על עצמנו ונקווה לבשורות טובות והחזרת השקט לעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר