המתיחות בצפון: צה"ל מתגבר את כוחותיו

צה"ל מתגבר את כוחותיו בצפון, כך שתורגש תנועה ערה של כוחות צה"ל ביישובי הצפון. סגן מפקד משמרות המהפכה, אמר היום כי טילי השיהאב יכולים להגיע לישראל (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
כוחות צה"ל בצפון, אמש (Basal Awidat/Flash90)

צה"ל מתגבר את כוחותיו בצפון הארץ: במהלך היום (חמישי) ומחר תורגש תנועה ערה של כוחות צה"ל ביישובי הצפון, כך מסרו גורמים צבאיים.

לדברי הוגרמים, מדובר בכוח כוננות כחלק מהמכונות של צה"ל בשל המתיחות בצפון.

אמש נסגר אזור ברכס רמים שבגליל העליון בשל תנועה חשודה בסמוך לגבול בצד הלבנוני, התושבים ביישובים מנרה, מלכיה, דובב ואביבים, הסתגרו בבתיהם ורק כעבור מספר שעות הורשו לחזור לשגרה ולצאת מבתיהם.

במשמרות המהפכה ממשיכים לאיים בתגובה לתקיפה בתחילת השבוע שיוחסה לישראל בה נהרג הגנרל מוחמד עלי אללה דאדי לצד איראנים נוספים ואנשי חיזבאללה.

סגן מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, אמר היום כי טילי השיהאב יכולים להגיע לישראל וכי עליה לצפות ל"תגובה עוצמתית", כלשונו.

גורם בכיר ביטחנוי ישראל הבהיר השבוע לסוכנות 'רויטרס' כי ישראל לא התכוונה לפגוע בגנרל האיראני. "חשבנו שאנחנו תוקפים חוליה של האויב שהייתה בדרכה לבצע פיגוע בגדר הגבול. הייתה לנו התרעה, איתרנו את כלי הרכב, זיהינו אותו כרכב של האויב וביצענו את הירי. ראינו את זה כפעולה טקטית מוגבלת", אמר.

"כמעט בטוח שהם יגיבו", הוסיף הגורם הביטחוני, "אנחנו מצפים שזה יקרה, אבל אני חושב שלאף אחד מהצדדים אין רצון בהסלמה. לא צפינו לתוצאה כזאת, בוודאי לא בכל מה שקשור לגנרל האיראני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר